Мэдээ мэдээлэл · Орчуулга · Got7 · JYP NATION

[Орчуулга] Got2Day дээрх гишүүдийн бие биедээ бичсэн бяцхан захидал

Got2Day маань гарч эхэлсэн билээ тэгвэл эхний гурван ангийн сүүлд гарсан гишүүдийн бие биедээ бичсэн бяцхан захидлуудыг орчуулж хүргэе.

Эхний ангид Ёнжэ Жэйби хоёр маань орсон:

Жэйби: Ёнжэ өрөөндөө эргээд ирээч, би чамайг санаад байна. Ёнжэг үргэлж гялалзсан инээмсэглэлээр инээхийг харах сайхан байдаг. Бүжиглэх хэцүү л байгаа, харин чи бидний хурдыг гүйцэж ирэх гэж их юмыг давж гарч байна баярлалаа. Ирээдүйд өөрчлөгдөхгүйгээр хичээж ажиллацгаая. Чи бид хоёр кэкэ. Дүү минь илүү амжилттай байцгаая.

Ёнжэ: Ахлагчийн хувьд үргэлж л хариуцлага өндөртэй байдаг байх тийм учраас амжилт. Дахиад 1:31АМ шиг дуу хамтдаа зохиоцгооё

Хоёрдугаар ангид Жэксон Югём хоёр маань орсон байгаа:

Югём: Органик Brolll (???) /би сайн ойлгосонгүй/

Жэксон: Нэгдүгээр байранд орсонд чин баяр хүргэе. Мэдээж би үнэхээр их бахархаж байна. Ирээдүйд миний бүжгийн талбарт өсөхөд туслаарай. Үргэлж гэнэн цайлган, ариухан байдагт чин баярлалаа.

Гуравдугаар анги дээр Бэмбэм Жинёнг хоёр орсон:

Жинёнг: Би үргэлж л энүүгээр доог тохуу хийдэг гэхдээ л чиний өөртөө анхаарал тавьдаг чин үнэхээр мэргэжлийн бас их догь

Бэмбэм: Ахаа~ Та надад үргэлж их анхаарал тавьдаг юм шиг санагддаг. Би үргэлж баярлаж бас үргэлж гэмшдэг. Гэхдээ та надад тэгтлээ их санаа зовох хэрэггүй дээ кэкэкэ. Би сайн байх болно тийм учраас санаа зовох хэрэггүй. Би үргэлж талархаж явдаг бас танд хайртай кэкэкэ. Ирээдүйд ч гэсэн надад санаа тавиарай

Маргааш өөр нэг анги гарах байх 🙂 V app-аа татаж аваад үзээрэй 😉

One thought on “[Орчуулга] Got2Day дээрх гишүүдийн бие биедээ бичсэн бяцхан захидал

Хариулт үлдээх

